غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

قوی باش دوست خوب من

 

 

امروز رفتم ودیدم.همون جایی که خیلی وقت بود میخواستم برمو تردید داشتم... 

 

 

چقدر بد آدم کسی رو که دوستش داشته کسی که دوستش بوده ویه 

 عمر باهاش بوده ... 

 

رو از دست رفته ببینه. 

 

ببینی دیگه نمیتونه مثل قدیما باهات باشه! 

 

اما امروز فهمیدم آدمای دیگه میتونن جاشو بگیرن.امادلم گرفت 

 

از اینکه ما آدما چقدر زود به شرایطمون عادت 

 

 میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

قوی باش دوست خوب من 

 

قوی باش دوست خوب من 

 

قوی باش دوست خوب من 

 

قوی باش دوست خوب من

پتانسیلتونو درک کنید

اگر شما پتانسیل خودتونو برای احساس خوب میدونستید  

 

دیگه هرگز از کسی نمیخواستید که متفاوت باشه  

 

تا شما بتونید احساس خوبی داشته باشید

نمیخوام الان اهلی شم

تازه دارم یه چیزایی رو یاد میگیرم.بعضی وقتا آدما به شکل عجیبی سر راه همدیگه قرار میگیرن.من همیشه نمیتونم بفهمم که دلیل اصلیش چیه.اما آدمای زیادی رو دورو برم دیدم که هر کدومشون یه دنیان.وقتی میبینی شون خیلی ساده ان ونه عجیب.اما یکم بیشتر که میشناسیشون میفهمی که چقدر پیچیده اند وبا دنیای تو یه دنیا فاصله دارن.دلم نمیخواد هچوقت کشفشون کنم.اونوقت مجبورم باهاشون کناربیام.اصلا حوصلشو ندارم.به قول دوستمون فرخ وحشی بودنم گاهی بد نیست اما من ترجیح میدم وحشی باشم

بره ی من کجاست؟

من در این تاریکی  

فکر یک بره روشن هستم  

که بیاید علف خستگی ام را بچرد

تو حق تعیین زنده گی ات را داری

آن هنگام که آغوشی 

  

به جای نثار امنیت 

 

نفس را به شماره آورد  

 

آن هنگام که دست ها 

 

به جای رها کردن 

  

نگه دارند وبه تصاحب در آورند 

 

آن هنگام که هر سخن 

 

نه آرامش خاطر 

 

که پیغام محدودیتی با خود داشته باشد 

 

تنها رهایی از قید عادات 

 

و وداع با مایی یک طرفه و 

 

تویی ستمگر 

 

راه نجات است  

 

این موهبتی است که هر کس  

 

حق تعیین زندگی خود را دارد