غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

همیشه خدا یک پای بساط لنگ است

روباه گفت:سلام 

شهریار کوچولو برگشت اما کسی را ندید با وجود این با ادب تمام گفت:سلام 

صدا گفت:من اینجام زیر درخت سیب هستم

شهریار کوچولو گفت:کی هستی تو عجب خوشگلی 

روباه گفت روباهم من 

شهریار کوچولو گفت:بیا با من بازی کن.نمیدانی چقدر دلم گرفته است... 

روباه گفت: نمیتوانم بات بازی کنم.هنوز اهلیم نکرده اندآخر....... 

شهریار کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چی؟ 

روباه گفت:چیزی است که پاک فراموش شده.معنیش ایجاد علاقه کردن است...

نظرات 2 + ارسال نظر
آیسودا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 http://www.pggclick.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

فرخ پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:23 http://chakhan.blogsky.com

سلام فقط میخوام بگم که کاش منو اهلی نمیکردند !
آدم خوبه گاهی اوقات وحشی باشه !! ولی یه وحشی در کنار انسانی رام و عاشق ُ احساس امنیت میکنه!

اهلی بودنم یه لذتی داره.اما من تصمیم گرفتم اهلی نشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد