غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

قوی باش دوست خوب من

 

 

امروز رفتم ودیدم.همون جایی که خیلی وقت بود میخواستم برمو تردید داشتم... 

 

 

چقدر بد آدم کسی رو که دوستش داشته کسی که دوستش بوده ویه 

 عمر باهاش بوده ... 

 

رو از دست رفته ببینه. 

 

ببینی دیگه نمیتونه مثل قدیما باهات باشه! 

 

اما امروز فهمیدم آدمای دیگه میتونن جاشو بگیرن.امادلم گرفت 

 

از اینکه ما آدما چقدر زود به شرایطمون عادت 

 

 میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

قوی باش دوست خوب من 

 

قوی باش دوست خوب من 

 

قوی باش دوست خوب من 

 

قوی باش دوست خوب من

نظرات 3 + ارسال نظر
فرخ جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:12 http://chakhan.blogsky.com

انسان موجودیست فراموش پیشه !! ما در فراموشی میتونیم رشد کنیم و بالا بریم و ... گاهی اوقات همین فراموشی ُ عامل دلتنگیها و دوریهاست!

اما کاش میشد هرچیزی که اذیتت میکنه بلافاصله فراموش کنی.اما مشکل ما آدمای فراموش پیشه اینه که نمیخواییم بعضی چیزارو فراموش کنیم

محمد شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30

فراموشی بهترین درمان برای دردهای ماست.
دیر و زود داره اما سوخت وسوز نداره.

آره خوبی ما هم همینه اما اون دوست دبیرستانم بود وحالا حتی نمیدونم اجازه داره دوستم بمونه یانه

عارف شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:58 http://arefkebriaee.blogsky.com

فراموشی که نعمت بزرگیه ولی کاش بلد بودیم ازش درست استفاده کنیم کاش.
قوی باش دوست خوب من

این همدلی ها بهم روحیه میده ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد