غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

اعتماد

همیشه وقتی میای به کسی اعتماد کنی وفکر کنی اون مثل بقیه نیست میخوره تو ذوقت. 

 

وقتی میای کسی رو دوست داشته باشی وفکر کنی اون میتونه از تنهایی نجاتت بده بازم 

 

میخوره تو ذوقت... 

 

دیگه دارم از دست این دنیا و آدماش خسته میشم. 

 

دیگه داره باورم میشه نمیتونم.اما هنوز مطمئن نشدم.آخه تازه داشتم شروع میکردم. 

 

خواستم تجربش کنم اما فعلا که همشششششششش میخوره تو ذوقم. 

 

شایدم بعد از چند وقت دیگه بذارمش کنار. 

 

دیگه همه کائناتم داره بهم میگه که تونباید...........................................................  . 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:38 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

محمد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:22

اونم منظوری نداشته حتما.مطمئن باش.

صابر رمیم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:19 http://bpencil.orq.ir

نوشته زیبایی است..
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد