غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

تو که رفتی


تو که رفتی...

        

         دلم به دنبال تو میدوید


امانمیدانم پشت کدام حصار جا ماند


که من امروز از تو بی خبرم...


نازنینم...


هنوز خوشبختی من


دوست داشتن توست...


نظرات 2 + ارسال نظر
hossein پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

محمد پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 19:32

دوست دارم ی دنیا.اینو بدوننننننننننننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد