غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

بگو چگونه


به او که تمام هستی ام را در غباری از غم پیچید و برای همیشه ترکم کرد.

به او که دلم را زیر غرورش له کرد وجاده های عشقم را به بهای مقصدی نا چیز فروخت.

به او که از من تا خودش فاصله کشید.

چه سخت درد را بر بالهای شکسته خود میکشم و چه منتظر به لحظه مرگ می اندیشم.

بگو بعد از تو که نفسم بودی چگونه زندگی کنم؟

بگو چگونه بدون تو با دلی غمگین ودستهای خالی که در تمام لحظه ها منتظر تو هستند صفحه های خاطره را ورق زنم؟

چه روز ها که تورا خواستم چه روز ها که با صدای نگاهم فریادت زدم.

وچه روزها که در غم نبودنت قلبم سوخت.کاش بودی.

چشمانم را میبندم تا نبینم که تو نمیخواهی اشکم را ببینی.

چشمانم را میبندم تا نبینم با تمام کم لطفیت چقدر دوستت دارم


روزهاست که به فراموش کردنت می اندیشم که عشق فقط میتواند از عشق حرف بزند.


امروز شاید فراموشت کرده باشم زیر آواری که بعد از رفتنت بر سرم ریخت اما نمیدانم چرا؟نمیخواهم باور کنم که:


فراموشت کرده ام


قلبم نیست اما دلم هنوز برایت شور میزند.

گویی هنوز دوستت دارم وهنوز خوشبختی من دوست داشتن توست!!


نظرات 2 + ارسال نظر
فرخ یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:56 http://chakhan.blogsky.com

آلمای عزیز .. سلام ! باز که داری واسه خاطر یه بیوفا خودتو اذیت میکنی. از یه لیسانس حقوق بعیده.. تو حقت این نیست که غصه بخوری و این بهترین روزهای عمر رو هدر بدی...
میدونم که خانومها در مقام عاشقی حساس ترند .... اما این حساسیت متناسب شان و شخصیت شما نیست...
در آینده روزی از خواهد رسید که میفهمی چقدر اشتباه کردی.
شاید اینو قبلا هم بهت گفته باشم .. پس لطفا به حرفم گوش بده و از این پستهای نومیدکننده نذار!

حتا اگه بی وفا هم بشه من خودمو اذیت نمیکنم.هدفم از نوشتن این پست چیز دیگه ایه.

محمدت چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:17

فراموشم کنی فراموشت می کنم
دوسم نداشته باشی دوست دارم
گویی هنوز دوستت دارم وهنوز خوشبختی من دوست داشتن توست!!
فکرکردی فقط توبلدی دوسم داشته باشی؟
به فکرتم،به یادتم،دوست دارم

عززززززیزم.در مورد خودم بود.با تو نبودم طلام.چون قشنگ بود نوشتم.یه غم خاصی داشت خوشم اومد نوشتم.تو عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد