غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

تو حق تعیین زنده گی ات را داری

آن هنگام که آغوشی 

  

به جای نثار امنیت 

 

نفس را به شماره آورد  

 

آن هنگام که دست ها 

 

به جای رها کردن 

  

نگه دارند وبه تصاحب در آورند 

 

آن هنگام که هر سخن 

 

نه آرامش خاطر 

 

که پیغام محدودیتی با خود داشته باشد 

 

تنها رهایی از قید عادات 

 

و وداع با مایی یک طرفه و 

 

تویی ستمگر 

 

راه نجات است  

 

این موهبتی است که هر کس  

 

حق تعیین زندگی خود را دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
کاملترین سری فیلم های لورل و هاردی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:06 http://www.laurelhardy.ir/

سلااااام دوست من[گل][گل][گل]

خوبید؟

وب جالب و خوبی دارید[بغل]

یه سر هم به فروشگاه من بزنید و از محصولات جالب ما هم دیدن کنید[قلب][قلب][قلب]

[قلب][قلب][قلب]این هم یکی از مجموعه های من[قلب][قلب][قلب]

مجموعه ای جاودان و ارزشمند از تمامی فیلمهای هنرمندان نامدار آمریکایی (لورل وهاردی) . تمامی فیلم ها با کیفیت خوب می باشند. زوج هنرمند کمدی سینمای جهان که با بازی زیبا خود همه را شگفت زده کرد و فیلم های انها جز یکی از شاهکارهای جهان قرار گرفت. مجموعه ای با ارزش شامل بیش از ?? فیلم لورل و هاردی با هنرمندی هنرنمایی های استن لورل ، الیور هاردی . قابل پخش بر روی رایانه و دی وی دی پلیرهای خانگی.

[قلب][نیشخند]برای توضیحات بیشتر حتما یه سر به وب من بزن باشه[نیشخند][قلب]

[گل]منتظرم ها

[گل][گل]شاد باشیددددد

[گل][گل][گل]بای تا های

لینک باکس شهر پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:19 http://www.box.box30t.ir

:::::::::::::: لینک باکس شهر :::::::::::::
سلام دوست من
لینک باکس شهر افتخار دارد لینک وبلاگ یا وبسایت شما را ثبت نماید تا درصدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش درآید و رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش یابد .
مراحل ثبت لینک شما در لینک باکس :
1- ابتدا کد لینک باکس را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
2- عنوان لینک را به همراه آدرس وبسایت یا وبلاگ خود از طریق فرم زیر لینک باکس ارسال کنید .
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد