غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

اینو خدا هم میدونه

 دیروز تویه کتاب خوندم که اگه چیزیو میخوای ازخدا فقط دعا کن.زیاد اصرار نکن.امادیگه خسته 

 

 شدم 

 

دیگه نمیخوام.امااین هنوزم برام سواله که چرا نمیتونیم حکمت کاراشو بدونیم.فقط الان یه چیزی 

  

میخوام که دلم میخواد برای آخرین بار بهم بده.بدجوری دارم دعا میکنم.دیروز که دوستم قضیه رو  

 فهمیدگفت دیوونه شدی.گفتم آره امادیوونه ی عاقل.دنبال چیز بدی نیستم چون هر کاری 

 

 بکنم حق دارم.اینو خدا هم میدونه مطمئنم.اگه کارم درست نشه اتفاق خوبی نمی افته....

نظرات 3 + ارسال نظر
عارف شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:49 http://arefkebriaee.blogsky.com

حکمت گفتی و بس.
خیلی دوست دارم حکمت کاراری خدارو بدونم حکمت نشدن ها حکمت شدن ها و ....
منم چند تا چیز که می خوام ولی فعلا که بهم نداده ولی حتما حکمتی داشته.
بازم حکمت

خیلی دلم میخواست واسه یه روزم که شده خدا باشم تا جواب این همه سوال بی جوابو که تو ذهنمه بگیرم

مهدی - ع دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:37 http://marbach.mihanblog.com

سلام.
سوال؟ چرا ما آدما باید به هرچی که دوست داریم برسیم.
چرادلت میخواست واسه یه روزم که شده خدا باشی تا جواب این همه سوال بی جوابو را بگیری. میدونی شرینی زندگی به همینه که ما باید بدونیم که نمیدونیم.
تنها اوست عالم بهمه چیز. اینقدر به خودت فشار نیار. این جهل من وشماست که می خوام به همه چیز برسیم.
اگه میشه مناجات امیرالمومنین را فقط معنی فارسی را بخوان واسیه یک بار هم که شده بخوان . مطمین باش به خیلی از جوابه خواهی رسید

درسته اماچرا نمبتونیم به چیزی که دوست داریم برسیم؟باشه شاید صلاح اینه ویا امتحانه اما اگه هر کدومش باشه من کوتاه نمیام.امتحانمو پس میدم. باموفقیت وبه چیزی که میخوام میرسم.برای اولین بار اما میخونم.چون تو این مدت معنویات از نظر روحی وفکری خیلی ذهنمو باز کرده

دریا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:12

خداوند بهتراز هر کسی میداند که چه چیزی به تو شادی واقعی میبخشد.
ایا یک گیاه میفهمد که باد گیاه را تقویت میکند
یا بارانهای ملال اور باعث رشد گلهای زیبا میشود

امیدوارم منم به این نتیجه برسم چون فوق العاده روحیه بخش وعمیقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد