غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

لحظه دیدار نزدیک است


لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام مستم

باز میلرزد دلم دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم

های!

نخراشی به غفلت گونه ام را تیغ

های!

نپریشی صفای زلفکم را دست

و آبرویم را نریزی دل

ای نخورده مست

لحظه دیدار نزدیک است


نظرات 3 + ارسال نظر
ali mahrooz دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:10 http://www.pikshop1.com

سلام دوستم وبلاگ قشنگی داری فقط رنگ پشت زمینه رو تغییر بدی بهتره راستی به سایت منم سر بزن تمام فیلم های روز رو میتونی توش پیدا کنی www.pikshop1.com خوشحال میشم فعلا بای

محمد سام دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:07 http://web-desigb.blogsky.com

ما کماکان منتظر لحظه دیداریم .
خوب بود آفرین

محمد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00

آن روز تو را خواهم دید
آن روز تو را صدا خواهم زد
آن روز لحظه دیدار توست
لحظه دیدار عزیزم
می دانم لحظه دیدار نزدیک است

دوست دارم................
خیلی عالی بوووووددددد
فقط غفلتم رو ببخش....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد