غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

غم آباد

دلم برای کسی تنگ است که چشم های قشنگش را به عمق آبی دریای واژگون میدوخت

گل من

کرورها سال است که گل ها خار میسازند/و با وجود این کرور ها سال است که بره ها گل ها را میخورند 

آنوقت هیچ مهم نیست آدم بداند پس چراگلها واسه ساختن خارهایی که هیچ وقت خدا به دردشان نمیخورداینقدر به خودشان زحمت میدهند؟ 

جنگ میان بره ها و گلها هیچ مهم نیست؟ 

اگر من گلی را بشناسم که تو همه دنیاتک است... وجز تو اخترک هیچ جای دیگر پیدا نمیشه 

 و ممکنه یک روز صبح یک بره کوچولو/مفتو مسلم 

بی اینکه بفهمد چکار دارد میکند/به یک ضربه/پاک از میان ببردش چی؟ 

 

 

 

من تورو اهلی کردمو/غافل از اینکه خودم اهلی شدم 

امروزباتوگذشتوحسرت یک لحظه مال من بودن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد